31 sierpnia 2011

FAJNE RZECZY, część pierwsza

Ostatnio wspominałem na FB o "fajnych rzeczach", które niedługo zaczną się dziać. No i proszę, oto pierwsza z nich: koszulki NMP! Piękne, starannie wykonane, wytrzymałe. Gwarantują niesamowite powodzenie u płci przeciwnej i zazdrość płci nieprzeciwnej. Z taką koszulką każdy poczuje się szczęśliwy. I przystojny. Ok, wystarczy haseł reklamowych, do rzeczy.

Wzory są cztery. Jeden to po prostu logo mojego bloga, dwa zostały stworzone specjalnie na tę okazję, a czwarty jest słynnym komiksem o Arizonie z dopisaną nazwą mojej strony (to poniżej sklejone trochę na szybko, ale idea jest oczywista i jak tylko będę miał chwilę, zrobię wersję ostateczniejszą). Można podziwiać je poniżej. Wzory 2-4 można też zamawiać w wersji bez tytułu i podtytułu mojej strony.


Wzór 1:
 


Wzór 2:



Wzór 3:

























Wzór 4:





















Rozmiarówka:


















Dostępne kolory:














Kolory nadruków: czarny lub biały. Jeśli ktoś ma inną wizję – niech da znać. Zobaczymy, co da się zrobić. Bo na 9o% coś się da, szczególnie jeśli chodzi o te bardziej oczywiste kolory.
Wielkość nadruku: format A4.
Technika: termotransfer. Nie do zdarcia po prostu.
Gramatura: 185 g/m².
Cena za sztukę: 32 złote. Wysyłka za gratis!

Zamówienia będę zbierał przez około 2 tygodnie (niedługo sprecyzuję deadline), przez ten czas będę też zbierał Wasze wpłaty, potem wysyłam zamówienie do drukarni. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania – piszcie na mój adres mailowy. Gotowe zamówienia (nie mylić z pytaniami!) wysyłajcie z tytułem "KOSZULINKI". To bardzo ułatwi mi sprawę. W zamówieniu podajemy ilość koszulek, ich kolory, rozmiary i wzory, które na nich mają być, wszystko ładnie i czytelnie rozpisujemy. Co warto zaznaczyć, nie ma limitu jeśli chodzi o ilość koszulek zamówionych przez jedną osobę!

20 komentarzy:

  1. Potem też koszulki będą dostępne? np za 2 miesiące? Planujesz inne wzory?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy: Będą, ale na pewno nie od razu. Jak teraz ileśtam osób kupi sobie koszulki, to przez jakiś czas nie będzie popytu, więc wstrzymam się chwilowo z kolejnymi akcjami. Ale nie potrafię powiedzieć na jak długo.

    Ojebejbe: Nr konta będę przesyłał każdemu osobiście, mailowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno druga jak i trzecia grafika jest urocza... może się skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadruki cudne, ale kolory koszulek już mniej. Zatrudnijcie jakąś kobietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dało by się bez napisu o niejakim panie Sławskim? Koszulki bez tego napisu są bardziej enigmatyczne i przez to (jeszcze) fajniejsze. Hm?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: Kolory to już nie ja wymyślałem, niestety. Ale jak znam życie to i tak 95% osób wybierze czarne lub białe, więc nie przejmuję się zbytnio.

    Snoringtraveler: Myślałem o tym, ale im więcej wzorów tym to jest droższe i dłuższe w realizacji. Ale jeśli będzie więcej chętnych na koszulinki bez napisów, to można pokombinować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za koszulkę z żartem o Arizonie dałbym się pociąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałem, że o czymś zapomniałem! Zaktualizowałem wpis, koszulki z komiksem o Arizonie też można zamawiać. Wzór wrzucę niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna aktualizacja, w sprawie napisu "Nie Masz Przyjaciół" na koszulkach. Bo dostałem już pierwszego maila w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo tak... za koszulkę z Arizoną dam się pociąć :D To byłoby piękne ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok, oferta widoczna powyżej jest już w wersji ostatecznej. Chyba już nic mi nie umknęło. Jest wzór z "Arizoną", i są wersje bez tytułu mojej strony. Uff.

    OdpowiedzUsuń
  12. o ile dostane wypłate do tego czasu wvcghodze w to!
    a swoja drogą o prezyjaznej stopie albo autoironi bym pragnął!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, nie da się zrobić zbyt wielu wzorów. Wybrałem "Arizonę" bo to najlepiej rozpoznawalny w Internetach mój komiks. Chociaż osobiście mam innego faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Można wiedzieć, który suchar jest Twoim faworytem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Sam nie jestem pewien. Wahałbym się między "Obamą III" (bo są tam chyba 4 puenty) "Ślimakiem" (bo brzydkie słowa są superśmieszne) i "Kolanem" (bo lubię smutne suchary).

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsza byłaby arizona z przodu, a "BA DUM TSS" z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł! Tylko, że to by była droga sprawa i wtedy raczej nikt nie zgodziłby się na zakup koszulinki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie Arizona zmiata system ale za 3 dyszki chmmmmmmm pomysle do ostatniej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Arizona na pełnej, taka koszulka to jak mundur leśnika - będę w niej chodził osuszać bagna:]

    OdpowiedzUsuń